Get me out of my mind

Plupp plupp, mår ni bra? Ber om ursäkt för mitt dåliga bloggande i veckan. Jag har varit upptagen med att dö av tandvärk, och lite såna grejer, men nu är jag tillbaka! En stund i alla fall, jag lämnar ju snart landet. Idag har jag i alla fall gjort bort en uppgift = en kurs med Rebecka och skickat in den i Comic sans bara för att retas (mediaskämt) också ska jag snart iväg och vaccinera mig. Ikväll måste jag packa (!) och plugga religion och öva på ett tal jag ska hålla imorgon, något som känns som det viktigaste jag gjort i hela svenska kursen och som måste bli perfekt. Också kommer jag sitta fast i Indesign halva natten imorgon före flyget går. Stressigt värre! Så vi hörs lite senare :)


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0