Framme i Holland :)

Skrev nyss ett laaangt inlagg men jag rakade radera allt nar jag brakade med bilduppladdningen. Prutt. Vi kor val en snabbversion. Holland ar vackert och jag ar totalforalskad! Pascal och Patricia som vi bor hos ar snallast i varlden och jag ar supernojd. Patricia snackar ungefar lika mycket engelska som jag snackar hollandska, sa det ar spannande. Vi klarar dock av att kommunicera om vi blandar typ fyra olika sprak, lite gester och en massa leenden. Igarkvall drack vi honungsrom (MUMS!) och surrade nagra timmar, sen gick jag och D ut har i byn en svang. Jag traffade en gammal man som pa hollandska fragade mig tre ganger var hans trumma var, what? Sen gick vi pa en livebar, drack en ol, sop in Holland och mos ett tag.

Nu ska vi bege oss ut mot en uteservering och mysa ett tag i solen, det ar helt fantastiskt vader idag!

Och katterna, just det! Det bor fem gosiga siameser med oss, hur fina som helst :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att läsa att ni är framme nu! :) Vi väntade på sms men det kom aldrig, är det krångel m mobilen? Ha det bäst å njut av resan! Kramar Pappa å Ingela å Victor

2012-05-13 @ 16:26:03

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0