Det fanns en dag igår

Igår hade jag en superfin dag i värmen då jag och D var ute på landet och hängde med hans kompisar, grillade, lekte och stekte i solen i några timmar, det var hur fint som helst. Sen att vi var på världens typ vackraste plats var ju ingen nackdel. På kvällen gled vi in mot stan, plockade upp en cooling också smet vi förbi en liten festival i stan där vi mös i gräset och kollade på Adam Tensta. Kände mig som fjorton igen, det var fint. Också hann vi med ett varv i stan där vi kollade på cruisingen innan D ställde sig bakom baren och jag gasade hemåt.

Ah en grej till! Inatt blev jag stannad av polisen för första gången, som jag har längtat efter att få det överstökat! Måste även berätta att jag efter att ha startat bilen från gården insåg att jag glömt körkortet inne och bestämde mig för att orka springa in och hämta det, så jävla tur.


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0