Chance encounters is what keep us going

Har ett långt hål inför min sista lektion på ett bra tag. Jag ska avsluta min svenskakurs med att hålla ett hederstal på 7-8 minuter. Personligen är jag väldigt nöjd med talet och jag tror att det kommer bli perfekt. Om inte annat tror jag att någon kommer bli väldigt glad. Fram till det är dags att börja slutrepa inför talet myser jag med en av mina favoritkillar i hela världen, Murakami. Plockade på mig en tredje bok av honom för någon dag sen, den här gången på engelska. Modigt av mig va? Kan berätta att än så länge är den lika fantastisk som vanligt. Läs någon av hans böcker innan ni dör, bara gör det.


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0