Ut för en öl eller fem

Sitter och målar mina naglar i en vacker färg som Ingela tog med sig hem från Thailand. Beundrar även det supervackra armbandet jag har på mig som också landade i Sverige häromdagen och går runt i ett litet moln av en ny parfym som jag tydligen också förtjänade. Hur gulliga föräldrar har inte jag?

Men nu dör batteriet på datorn snart. Jag skulle bara berätta att jag är på väg till Luleå för att dricka några öl och surra lite på krogen flera timmar före alla andra drar dit och lurkar sig. Sällskapet har jag väl berättat om? Min fina Lina som jag inte träffat sen i somras, fan på tiden!

Dessutom så är jag snygg idag, det känns bra ;)


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0