Söndagar alltså

Vaknade flera gånger imorse och tyckte otroligt synd om mig själv för att jag mådde så dåligt, hela min kropp värkte verkligen. Baksmällan var dock relativt lindrig, inte trevlig, men inte heller långdragen så jag klagar inte. Kvällen igår var ju underbar, hade riktigt trevligt förkrök och som ni säkert vet toppar oftast en bra förfest krogen. Dock så var krogen bra också, riktig Johannamusik, men jag blev så irriterad på att jag tappade byxorna så gav upp dansen ganska tidigt. 

Ikväll pluggar jag matte, har precis lagt boken ifrån mig och hoppas på det bästa inför provet imorgon. Istället för att oroa mig tänker jag gå och sova, är så trött så jag skulle kuna sova i tolv timmar känns det som. Har en tung vecka framför mig!

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0