Snabbpass

Efter skolan begav jag mig mot gymmet för ett styrkepass. Dock så råkade jag fastna lite väl länge i skolan så hade inte så mycket tid när jag kom till gymmet. Men 30 minuter och jag fick ändå plågas! Ville köra mage idag, men bestämde mig för att köra lite ben också eftersom att det var så längesen också drog jag igenom axlar och rygg, eftersom att jag i princip alltid har ont där. Magen fick i alla fall kämpa till den krampade rejält! Kände dock att jag inte riktigt fick kontakt med de inre magmusklerna, får ta och satsa på det ett tag. 

Också mår jag mycket bättre än jag gjorde tidigare, det är otroligt vad lite tid på gymmet och några underbara vänner kan göra ♥


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0