Slö i käften

Hade ett tandläkarbesök imorse och helt från ingenstans låg jag plötsligt där med två par händer och en borr i munnen. Jag har bedövning upp till örat, sjukt obehagligt. Jag dreglar obehindrat och biter mig i kinden hela tiden, kul att det snart är lunch. Ett annat bekymmer är att jag pratar otroligt slarvigt. Har visserligen gjort det nu i några dagar, jag kommer på mig själv hela tiden med att stava fel (än med e, kom igen alltså) också får jag meningar på huvudet som jag inte vet om de är grammatiskt korrekta eller inte. För att rätta mig själv tänker jag hur de skulle låta på engelska eller tvärtom och det leder ju verkligen ingenstans. Tror jag låser in mig själv till jag blir klok igen. 

Såhär gick det sist jag hade bedövning i munnen, har ännu tydligare bilder, men de tyckte Josefin var äckliga så de får ligga kvar på min hårddisk och se brutala ut, för er skull. Puss!



Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0