Mindre panikattack

Ni såg ju hur mycket plugg jag hade att göra, började med matten igår och insåg att det kommer ta mycket mer tid än jag någonsin anat. Fick även nyss reda på att jag måste göra en annan grej som jag helt glömt bort. Också ringer de från mitt jobb och vill ha dit mig helst för fem minuter sen. Kunde inte tacka nej, delvis för att jag älskar att jobba, men även för att jag verkligen behöver komma in på riktigt om jag ska kunna få någon möjlighet till sysselsättning i höst. Så nu ska jag rusa iväg på lunch, sen dra dit och jobba fyra, fem timmar. Det sorgliga är att jag var tvungen att avboka kvällens yoga för att jag verkligen inte hinner, den hade verkligen behövts i den här stressen.

Kommer se ut såhär om jag inte stressar ner snart...



Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0