Miaaaouww!

Undebart med fredag! Har ett fullsmockat schema idag och kommer hem vid halv sex, då ska jag försöka mig på att göra rågod lax till middag och sen plugga hela kvällen. Jag ska faktiskt plugga hela helgen. Har otroligt mycket att göra just nu och nästa vecka ska jag jobba onsdag - fredag istället för att vara i skolan, så det ökar ju bara pressen ännu mer.

För att lätta upp stämningen lite hade jag ett otroligt äventyr igår. Hängde med min pojkvän, en supersöt bäbis och hennes mamma på massa second hand affärer i Boden, av alla ställen! Insåg hur random hela grejen var när jag och D satt i baksätet på vägen hem under ett hockeyspel, med en pilatesboll mellan oss och sjöng med till Barbie girl? Det är sjukt spännande att umgås med vuxna människor alltså!

Kolla så söt han är, mitt hjärta ♥


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0