Köttat magen och ogillar lite

Har precis kommit hem efter en härlig sväng på gymmet. Hade tokigt positiva energier och var redo att komma hem till slut, tro mig, jag har behövt samla energi och mod i ett par dagar. Självklart måste de snos ifrån mig så fort jag kommer innanför dörren i princip. Åh vad jag blir arg. Avskyr den här äckliga sitsen jag hamnat i bara för att mina päron åkte utomlands två ynka veckor. Herregud både jag och min bror, hur lite han än bevisar det, är vuxna människor. Vill bara hoppa in i bilen och åka tillbaka till Luleå, stänga av mobilen och stanna där tills pappa kommer hem.

Hur som helst, härlig träning! Körde 25 minuter powerwalk/jogg, lite ben, axlar, rygg också plågade jag magen med lite tunga vikter. Magen som för övrigt såg ut såhär idag, om tre veckor ska den vara tightare än någonsin, bara att köra på! :)


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0