Just wasting time trying to prove who's right

Precis som jag trodde blev det en väldans fin dag på stan med föräldrarna. Lurade på dem en kamera som jag säkert kommer bli avundsjuk på och fick bortgjort en del ärenden. Pappa begav sig vidare på ett eget äventyr efter ett tag och då gick jag och Ingela och åt sushi, kan inte fatta hur jag missat det i alla dessa år, det är ju rågott! Också för att fortsätta i samma lördagslyxiga bana köpte vi diverse godis inför kvällen, ni vet, om han har ett efternamn som slutar på -son måste man åtminstone se finalen av Melodifestivalen. Avslutningsvis blev jag bjuden på en vända i solariet och nu är jag bara löjligt nöjd. 

Tack ♥

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0