Fredagskväll i Töre

'ello loved ones, ber återigen om ursäkt för frånvaron. Jag har varit way too busy med att ligga i sängen och äta pizza för att blogga. Sanningen är att det inte är så hemskt som det låter, jag har faktiskt varit ute och dansat till min rumpa låg i Kina någonstans, spelat smarta brädspel, tränat, yogat, träffat trevliga människor, sprungit på jobbintervju med efterföljande möte + introduktion och jobbat en dag som fin avslutning på allt. Dock så var jag helt slutkörd efter jobbet idag, så somnade några timmar i D's famn innan jag åkte hem. Så jag är löjligt pigg och ska därför göra saker ikväll.

Så vad är det jag ska göra då? Inget märkvärdigt faktiskt. Bara ta livsviktiga beslut om min framtid och göra lustiga GIFs för att väga upp vuxenheten. Samhället kan ju inte kräva att jag ska vara dödsseriös hela tiden.


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0