Can't stop 'cause we're so high

Men hallå hörni! Hoppas ni har en fin fredag. Själv hade jag en fin eftermiddag på jobbet och sedan gled jag över till mitt hjärta för att plugga. Dock så råkade jag somna på hans bröst istället, men vad ska man göra när man har världens mysigate Pokémon? Sömn är dock något jag känner att jag vill unna mig, så det ska jag göra nu. Imorgon väntar en fullspäckad dag med både det ena och det andra, kommer hålla er uppdaterade. Sen är jag för övrigt löjligt lyckligt eftersom att jag nästintill har bokat en studentresa åt mig själv, varken till Alanya eller med klasskompisar, men sådär fint som en belöning till mig själv efter tre års hårt plugg och ett år av många sena kvällar på mina diverse jobb. Berättar så fort det är bokat, jag vet att ni är sjukt nyfikna <3

Bjuder på en sjukt smickrande bild som ursäkt för att jag varit så bitter de senaste dagarna :D


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0