11/3

Den här helgen blir riktigt svår att topppa alltså! Har fått så mycket fina nyheter och glädjande saker överlag så det är inte sant. Min resa till Holland är alltså bokad och min kära mamma bokade ungefär samtidigt en resa hit med sin störtcoola karl som ska fira min student med mig. Jätteroligt att ni kommer! Sen fick jag en helt galen andraplats på slamet igår, fråga mig inte hur det gick till, men jag blev i alla fall väldans glad. Har även avslutat en grej som hängt över mig i flera månader, vilket känns underbart.

Den här dagen började jag med en timmes promenad i det härliga vädret med min underbara hund, vilket hon blev minst sagt lycklig av. Sedan har jag ätit sjukt god frukost och nu ska jag plugga matte och jag har är taggad?! Ha en fin söndag älskade ni :)

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0