Packar mig vidare genom livet

Insåg att jag flyttar om två dagar, så det var dags att ta tag i det här med packningen. Alla mina kläder förflyttar sig från min fina garderob ner i Ikeakassar tillsammans med något random gosedjur, några par skor, en drös med smycken och annat plotter man kan tänkas ha om man ska bo ensam i tre månader. Det känns spännande och jag längtar, jag ska få bo själv, vara vuxen. Samtidigt sliter det lite i mig att lämna det här stället, hur lite jag än tycker om att bo så långt ifrån stan har jag ändå ett hem här, en fin familj och skogar där jag känner stigarna. För att inte tala om alla fina minnen, men jag hoppas på att göra mig hemmastadd snabbt och få en superfin sommar där jag inte behöver fixa skjuts och sovplats hela tiden eller vänta på bussar i timmar, utan bara kan vara och göra det som faller mig in. Det kommer bli bra.


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0