Necessary roughness

Sitter i mina mysigaste kläder med min mysigaste hund som jag stulit från Töre i min soffa och sträckglor Necessary roughness. Har bara gjort det med två serier förut i hela mitt liv och det är minsann en spännande upplevelse. Att sjunka in i en annan värld, bli ett med en annan människa som varken är nära en eller finns överhuvudtaget. Att se hur timmarna bara försvinner och få den, för mig, starka upplevelsen av att slitas mellan välmående av lugnet att slippa omvärlden och samtidigt känna sig lite stressad över att dagen bara gått utan att man tagit tag i disken än. Men hur som helst så är serien bra, absolut sevärd och håller mig sällskap superfint såhär kvällen före en tuff jobbhelg. 



Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0