Midsommarnattsdröm

Till slut har dagen kommit då midsommarbilderna ligger på min dator och härmed även för allmän beskådan. Hade en jättefin dag och natt som började hos Hanna som bor hur fint som helst ute vid havet. Där blev det massa gos, supergod mat, jordgubbsvin och diverse lekar/tävlingar. Mitt lag vann förstås tävlingen då jag simmade ihop ett avgörande poäng sådär i halvdödligt vatten. Score! Efter en bra stunds härligheter smet jag, D och Maria upp till Ormberget där det var någon slags fest/spelning, lite halvdant stundvis men överlag helt jävla otroligt! Avslutade natten med efterfest på Roberts altan med alldeles för starka drinkar innan vi promenerade hem i gryningen. Luleå är ändå fint på sommaren.










Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0