Lär känna mitt nya hem

Just nu med att bara sitta i soffan, lyssna på musik och bara andas, det är minst lika viktigt som att packa upp grejer känner jag. Uppackningen är jag dessutom klar med, det känns bra. Det finns fortfarande vissa saker jag måste fixa, bland annat ett överkast och så, men just för idag är jag klar. Jag har gjort min första middag i mitt egna hem och även om den var simpel kändes det fint, jag fick bestämma själv att den skulle vara det och det var bara jag som behövde gilla resultatet. Nu ska jag fortsätta känna min första natt här med att försöka få i mig något ätbart, glo lite på tvn och senare förhoppningvis somna i min nya säng.


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0