Just try your best, do everything you can

Hej hej! Sitter hemma hos D och tänkte skänka er lite kärlek, väntar på sista bussen som ska ta mig hem, lite sent kanske, men jag har varit så upptagen idag. Jobbade 7 - 15 sen gasade jag och D iväg till Piteå för lite jobbmöte och inspirationsplock, så fint. Vi håller på att jobba med ett projekt som kommer att bli så jävla fett, men jag vill inte smyga ut alla hemlisar än, så ni får höra detaljerna senare :)

Nä, nu ska jag hem och sova så jag orkar min delade tur imorgon, sen är det helg! Min plan är för övrigt att spendera hela helgen på Pride, eventuellt åka och hälsa på min familj om det blir dåligt väder. Men ni hittar mig på stan så länge det är fint väder, kom och kramas :D

Min lunchrast är uppenbarligen för lång.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0