Helt bakvänd lördag

Jobbat delad tur idag och bara att stiga upp sex en lördagmorgon för att jobba känns helt bakvänt, inte jobbigt, bara bakvänt. Är folk verkligen ute och super ikväll alltså? Nä, min värld är upp och ner. Jobbet i sig har också varit tungt, morgonen var okej men gjorde några major fuck ups och fick höra saker som jag inte riktigt vant mig vid att hantera. Kvällen var tung av helt andra skäl. Men! På mina timmar hann jag med en sushilunch med massa folk som var to die for! Sushi är helt enkelt gudomligt. Också har jag lagat middag, diskat och legat i soffan ett tag och nu ska jag äntligen skriva ett personligt brev som jag taggat för hur länge som helst. Jag känner verkligen att jag måste ha ett meningsfullt jobb i höst. Helt sjukt hur rastlös jag blivit av att inte plugga!


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0