Frihet

Drömmer om saker, planerar storslagna saker och känner mig fri. Ansöker till universitet igen, denna gång för ett par månader intensivt engelskaplugg. Jag måste klara provet, jag måste klara det. Klara engelskaprovet, hitta en väg och landa i Haag.

Jag måste inte alls, jag vill. Det spelar inte alls någon roll var jag landar, jag är fri, jag är fri att försöka, jag är fri att välja, jag är fri att bestämma. Jag kan göra allt från att starta en kennel i Kina till att sälja rosor på gatan var som helst i världen. Jag råkar bara sitta här med möjligheten att göra det som jag alltid lite småvilset letat efter och längtat efter. Bara snubblade på möjligheten att vara den jag vill vara. Och allting började under en helt vanlig krogrunda, med ovanligt mycket alkohol i blodet. Helt otroligt. Livet ♥

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0