Första dagen på jobbet

Hade ett sjukt långt introduktionspass idag på typ ingen sömn så jag är helt slut! Det är helt otroligt hur krävande det är att lära sig saker alltså. Men det känns bra med jobbet, känns verkligen fint på alla vis och jag är förvånad över hur lätt jag har för det. Ingenting berör mig, utom att se sår eller liknande kanske, blir fan svimfärdig av det. Nä, det känns bara fint och trevligt att jobba med människor och att göra deras vardag finare. Imorgon väntar ännu en dag så jag ska ta det sjukt lugnt ikväll, strunta i disken, slänga upp fötterna i soffan, äta lite godis och kanske hälsa på Rebecka som precis blivit granne med mig :)

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0