Förblöder och dricker likör

Har precis kommit tillbaka från ett äventyr med min kära pojkvän här i mina nya hembygder. Vi utforskade skogen som ligger bakom min lägenhet där vi hoppade över bäckar, klättrade över trasiga broar och hittade läskiga garagebyggnader mitt ute i ingenstans. Avslutade fint med att glida ner från berget på brädan och slå sönder oss själva, fint. Så nu sitter jag här med ett ganska äckligt sår på foten och slåss med mig själv lite då jag inte vill gå och duscha för att det kommer svida satan, men samtidigt känner att jag behöver börja fixa mig inför min första kväll på studentveckan. Snart får det väl vara dags att bita ihop. Som tur är har jag en flaska Tequila rose som sällskap som ska hjälpa mig genom divese missöden, tunga morgnar och annat under den här veckan. Mums mums!

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0