För jag har tagit studenten!

Efter många års slit, roligheter och annat som avslutades med en vecka i flaskan var min stora dag äntligen kommen. Bortsett från att det var svinkallt var det jättetrevligt. Champagnefrukost i parken, häng på skolan med fina tal, mysiga sånger från lärarna och tårta. Utsläpp, stod där på trappan och skrek med min fina klass när solen sken på oss för en liten, liten stund och såg ner mot mina föräldrar som samlats för att fira mig. Helt sjukt att mamma och Pålle kom! 

Också flaket, wow! Dansade barfota med skumpan i högsta hugg i vad som kändes som den kortaste timmen i mitt liv. Så jävla roligt!! För att sedan lite rund om fötterna åka till Töre och äta middag med hela tjocka släkten, det visade sig att min pappa och Pålle verkligen fann varandra och det var ju minst sagt häftigt. 

Spännade partybilsresa med mamma, Pålle, D och Robert. Förfest hemma hos mig, ofc. Sen krogen som sög, så jag åkte hem, nöjd över en helt fantastisk studentdag.

Tack alla som var med och gjorde den så fin! ♥






Den här bjuder jag på, jag dör varje gång jag ser den, så jävla skön bild xD

Kommentarer
Postat av: alexandra

hahaha snygg bild på dig x)

2012-06-10 @ 16:13:30

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0