Följer trenden

Har varit utan dator och inspiration ett tag, upptagen med att leva livet, njuta av sommaren och jobba ni vet. Jag känner fortfarande inte för att visa eller berätta något av vad jag gjort/gör, men jag tänker vara som mina kompisar och fylla i den här listan i ren uttråkning i väntan på att sömnen ska komma till mig eller eventuellt min pojkvän som övergav mig för att spel Magic. Varför händer det alltid mig?

VEM

Vem är i rummet med dig? Mulle <3
Vem fick du senaste sms av? Sara
Vem tänker du på nu? D
Vem pratade du senast i telefon med? D
Vems hus var du senast i? Sitter i D's lägga just nu
Vem önskar du var med dig nu? Samma filur som jag tjatat om nu här ett tag, han och Dina
Vem är din favoritsläkting? Svårt att välja såklart, men min moster Bodil har haft en speciell plats i mitt hjärta sen jag var riktigt liten.

VAR

Var är din mobiltelefon? Någonstans i D's kaos till sovrum..
Var handlar du mest? Inser att jag kommer behöva svara Ica och känner mig sjukt gammal.
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Ingela smugglade hem den från Thailand i våras :)
Var åkte du senast bil? Till Kvantum x) Se, sa ju att jag var tråkig

VAD

Vad åt du senast? Yoggi med musli, toppat med choklad, taggar Holland ni vet.
Vad drack du senast? Juice =D
Vad är det för färg på dina byxor? Har inga på mig ;)
Vad är den närmaste saken som är blå? Pojkvännens random blinkande plojs som jag inte förstår mig på. Eller mina ögon, ögonen vinner faktiskt. 
Vad har du på fötterna? Typ, inget.
Vad är din favorit färg? Korall och ljusgrönt.
Vilken film såg du senast? En snutt av I hennes skor eller vad den nu hette, före det minns jag inte
Vad hör du just nu? Lite dovt datorsurr, ljudet av mina fingrar mot tangenterna..

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Tekniskt sett så är inte sängen som är "min" just nu inte min, då den hör till tjejen jag hyr av som i sin tur inte heller egentligen äger den då den hör till lägenheten. Så har jag ens en egen säng? Damdamdaaaam!
Hånglat på en bio? Yes, men jag tenderar att falla för killar som verkligen gillar att kolla på film, suck..
Hånglat i skogen? Jodå :)
Tyckt att din kusin är het? Ja.
Sovit naken? Ja, gör typ alltid det.
Kört över hastighetengränsen? Ja, men inte mycket och inte ofta, är skitskraj för att tappa körkortet!
Målat om ditt rum? Försökt, men efter några veckor blev mina föräldrar trötta på att de tog sån tid de gjorde klart det.
Dansat framför en spegel? All day, all night.
Fått hicka? Aldrig. Seriöst?
Dumpat någon? Ja.
Stulit pengar från en kompis? Nej.
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Ja, men jag har alltid känt någon i sällskapet mer eller mindre.
Varit i slagsmål? Det kan man väl inte påstå.
Smugit ur ditt hus? Jo, men inte för att jag inte fått gå ut, utan för att jag inte ansett det viktigt nog att väcka pappa för att dubbelkolla om jag får typ.
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja.
Älskar eller saknar någon nu? Älskar en massa, saknar en del. Det jag saknar mest är fan min hund alltså, måste nog hämta henne en sväng snart.



Kommentarer
Postat av: Captain D

Plojs? PLOJS??! Det är faktiskt en Native Instruments Kontrol X1! Premium stuffs! Men ja, den blinkar fint. <3

2012-06-21 @ 01:08:29
Postat av: Bodil

& du har ett speciellt rum i mitt ♥ :ta / Kram Kram

Moster B

2012-06-21 @ 02:16:44

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0