Dagen före

Jag är verkligen dålig på att blogga, men det är väl ett tecken på att jag har det bra, right? Har bott in mig ganska bra här i lägenheten nu, jag känner mig verkligen hemma. Dock så har D delat sängen med mig varje natt så vi får väl se hur det blir inatt när jag ska vara ensam. Men det behövs, behöver få sova ut innan den stora dagen imorgon, tänk att jag tar studenten! Veckan hittills har varit jättefin, har målat flaklakan, haft klassfest hos mig, gått på studentbal och druckit massa goda saker. Också har jag fått mina betyg, de var så bra så att jag tänker ta ett glas vin såhär tidigt på dagen. Fy fan vad jag är bra!




Kommentarer
Postat av: Ingela

Fy fan vad du är bra! ;) Kramar <3

2012-06-07 @ 21:32:25

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0