Vilken helg alltså!

Hade fest hemma hos mig och det var hur trevligt som helst, massa, massa fint folk. Slutade med en sväng på krogen ni vet, som vanligt. Och igårkväll arrrangerades det en klubb under en bro här i stan som jag taggat att gå på hur länge som helst, men när jag i förrgår blev av med min väg in förbi 20årsgränsen deppade jag ihop totalt. Satte mig istället på en kulle bredvid och spanade in med Robbin och en flaska rödvin, hade det supermysigt. Sen bara flippade musiken totalt och jag kunde inte låta bli att försöka komma in. Och jag lyckades! Dansade som en dåre i 3-4 timmar, går inte att beskriva med ord hur jävla roligt jag hade. Helt amazing.







Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0