Tar ledigt

Klockan tre kliver jag på dagens jobbpass och blir kvar där i fem ynka timmar, sen ska jag åka härifrån. Bestämde mig för att åka hem till Töre ett tag. Är nämligen ledig imorgon så det passar perfekt! Känner att jag behöver få ta det lugnt och vara kring vänner ett tag, vad passar bättre då än att åka hem till föräldrarna som är typ världens finaste kompisar och som dessutom levererar middagar och äger en diskmaskin? Men som sagt så måste jag jobba några timmar först och före det behöver jag trycka i mig makaronerna jag håller på att göra till frukost/lunch/middag (min kropp behöver några dagar hos pappa alltså) och plocka färdigt här så det är mysigt när jag kommer tillbaka. Puss på er!

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0