Oooh ooh ooh oh oh ooh!

Ruggigt svårt att få ihop låttextrubriker när jag i princip bara lyssnar på house just nu, haha! Sitter och planerar min Hollandsvisit i augusti och har precis deppat ihop lite över failade planer. Slog igång min favoritlåt (rubriken) och ryckte upp mig då jag istället valde att gå på en spelning av killarna bakom den på en görmysig strandklubb sådär på lagom avstånd från vad som kan komma att bli min nya hemstad. Alltså bara tanken av att seriöst överväga att flytta utomlands gör mig helt euforisk, det skulle vara och kommer vara helt otroligt! Hoppas, hoppas att allt känns fint, löser sig bra och att jag hamnar rätt i slutändan. För det är väl ganska mycket mest det man längtar efter när man är arton, right?

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0