En sån där dag, när det är fint att vara någons flickvän

Hade en supermysig dag/kväll med D igår efter en tuff morgon på jobbet. Gled över till Boden och hälsade på honom på jobbet, som är lite häftigare än mitt, han står nämligen och säljer glass till söta små barn på ett torg. Mysigt eller vad? Så där hängde vi ett tag, spelade lite kort, pratade lite strunt också försökte jag hjälpa honom så gott jag kunde, räknade lite pengar och sådär. Under vårt struntprat kom vi fram till att vi borde åka och spela minigolf någon dag, sen kom vi väl på att varför inte direkt? Så så fort vi var färdiga rullade vi mot Luleå där vi spenderade en timme med att skjuta bollar på varandra och avslutade med en mysig strandpromenad. Tror det var precis vad vi båda behövde efter några veckors med alldeles för mycket jobb och alldeles för lite välspenderad tid med varandra. Jag älskar dig ♥



Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0