En helg i stugan

Hej mina kära! Jag är ju inte jätteintresserad av den här sidan nu för tiden, men det råkar falla sig så fint att jag fick mig en liten kompaktkamera i födelsedagspresent så då känns det genast roligare! Tackar återigen alla inblandade för den <3 . Helgen har jag spenderat i stugan med min käre D, mina föräldrar, lite vänner och lite släkt och inte minst mina saknade hundar. Vi har spelat yatzy, druckit öl, klunkat jäger, lekt lekar, klättrat upp för berg, kollat på vattenfall, kört bil bara för att det är roligt (mest D faktiskt) och sovit ut ordentligt i den tysta urskogen. Otroligt skönt att få vara ledig på riktigt och jag hade det jättefint. Tack för en fin helg ♥




Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0