You keep driving me crazy

Tog en fika med Robert efter skolan, två stora koppar svart kaffe och det känns i magen, usch. Man märker verkligen hur ohälsosamt kaffe är när man hållt sig ifrån det ett tag. Det var hur som helst värt för att få hänga lite i "mitt" hörn på Luleås härligaste fik, jag har inte gjort det på två månader och det har saknats. Nu ska jag ta mig något att äta sen krypa ner i ett bad. Mina muskler är stela och jag börjar få småknutor genom hela armarna och händerna, kan inte påstå att det är skönt. Plockade dessutom med mig ett badskum från stan så hoppas jag gillar det, det och ansiktsmasken jag ska slänga på mig. Åh så skönt det ska bli!



Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0