We've got nothing prove

Supervanligsvenssonfredag. Käkat fajitas (ofc) och hängt i soffan lite. Nu kryper sötsuget på och jag tänker lite "Det är ju faktiskt fredag" och lite "Det är ändå lika onyttigt". Tror jag landar på någon slags kompromiss med frukt, det är ju ruggigt gott det också. Gillar för övrigt hur min vägran att färga håret som pågått nu i snart ett och ett halvt år får det att se ut som att jag har gjort en skitläcker dip dye. Kanske man borde göra en riktigt också? Och ja, vill man anse det som "utväxt" är det också acceptabelt, det är ju ändå jag som bär på det och älskar det, inte någon annan. Sen känner jag mig jättefjortis som tar egobilder i provrummet på Gina Tricot där jag hittade en perfekt bh för 50 kronor idag.


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0