Usel träning, uselt humör

Jag var så slut efter skolan så jag skippade gymmet och åkte hem istället, bytte om till träningskläder och hoppade på crosstrainern. Det gick ju dock käpprätt åt helvete eftersom att den efter en kvart inte ville vara med i leken längre, precis när jag fått upp pulsen ordentligt och hittat motivationen som saknats. Att gårdagens styrkepass också var helt värdelöst hjälper ju inte humöret direkt. Usch jag är så frustrerad och lite småledsen också måste jag erkänna. Sen så tog jag några bilder före träningen och vissa av dem visar verkligen hur osmickrande min kropp är egentligen och att de saker jag ogillar faktiskt inte är illusion.

Aja, jag tycker åtminstone om min rygg väldans mycket. Fast jag gillar ju alla ryggar så det boostar väl inte självförtroendet sådär galet mycket. P.S, det är inte såhär man ska träningsblogga, jag bara suger :)


Kommentarer
Postat av: krasha

hmmm... not bad ;D me like adidas XD

2012-01-22 @ 12:05:59

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0