Think about you when I’m driving at night

Åh vad skönt med fredag! Har känt mig så seg den här veckan så det passar perfekt med helg. Har inte kunnat sova ordentligt fören inatt och då var ju självklart tvungen att stiga upp fem på morgonen. Skolan har däremot fungerat bra, känner mig motiverad att bli färdig med det här kapitlet i mitt liv nu. Träningen har gått sämre, men jag ska ändå tvinga mig till gymmet idag för att ta reda på hur många minuter jag behöver för att bränna av 5 km. Planerna för helgen är dessutom hur fina som helst, de går i grund och botten ut på att ta det lugnt med några av de människor jag älskar mest av allt i världen. Jag vill bara åka hem nu och påbörja helgen.


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0