Söndagsträning

Ställde klockan på elva och steg upp för att bege mig mot gymmet, trots att jag kom hem vid halv tre och inte lyckades somna fören efter fyra. Jag känner mig dock inte trött, bara taggad som fan. Målet med dagens träning är att köra årets första seriösa löpträning och sen ska jag plåga mig med lite styrketräning, först och främst magen som hade behövt tightas till lite. Men nu ska jag börja bege mig, men först måste jag snöra på mig en tröja, känner mig lite såhär.

Dagsformen.


Kommentarer
Postat av: Theresé

Gaaah, vilken mage, en sån där ska jag också träna mig till sen!! Åh, vad jag längtar efter att kunna träna igen!!!;)

2012-01-15 @ 22:51:26
URL: http://herewithme.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0