Snap back to reality

Sitter i Rebeckas säng och myser lite såhär på morgonkvisten eller vad man nu ska kalla det. Spenderade kvällen och natten här och det var riktigt skönt. Igårkväll delade vi en pizza, käkade glass och tryckte i oss chips medan vi såg två filmer som jag inte ens vill prata om. Kan i alla fall säga att jag kände mig som femton igen. Att vi dessutom gick och la oss vid elva fick mig inte att känna mig mer som en vild artonåring. Men, det var i alla fall väldigt skönt att vakna utvilad tidigt trots massa konstiga fantasier och mardrömmar blandade genom natten. Jag ska nämligen göra någonting idag som jag spelat upp i mitt huvud för mig i två månader och jag vill inget hellre än att få det överstökat. Önska mig lycka till, puss!

Kommentarer
Postat av: william

fin header>:D



Och vad tycker du om mina "Cute Teddy Bear" Modell bilder som jag har tagit på min vän:D?

2012-01-22 @ 12:01:41
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0