Skyr

Jag var helt utmattad efter träningen och hade verkligen noll energi kvar i kroppen så jag bestämde mig för att smita över till Ica och köpa någonting i matväg. Tänkte väl mig en yoghurt eller liknande, men såg att de sålde Skyr som jag velat prova hur länge som helst. Jag antar att de flesta hört talas om den eftersom att den uppmärksammats ganska rejält. Men det är hur som helst som en yoghurt, fast nyttigare. Den är rent ut sagt fullproppad med proteiner och det är ju perfekt efter träningen. Jag var bara lite orolig att den skulle vara äcklig, men det var den ju verkligen inte. Den var himmelsk! Så jävla god! Smakade ungefär som turkisk yoghurt med massa, massa bär och den var dessutom väldigt mättande. Absolut värd att prova :)

Jag kunde inte bestämma mig för vilken smak som verkade godast, så jag tog bara den som hade finast färg. Det är alltså jag som är utbildad att granska reklam kritiskt...


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0