Sjukt jobbig förkylning

I fredags drog jag på mig en förkylning som bara blir värre och värre hela tiden. Jag har ont i hela ansiktet så börjar misstänka en bihåleinflammation, sånt är ju alltid underhållande. Nös precis för tjugonde gången idag, ja, jag har räknat och min näsa rinner konstant. Så jag har spenderat dagen i soffan respektive sängen där jag föll in i ett hav av lustiga förkylningsdrömmar. Jag var fullt medveten om att jag låg i min säng och jag såg till och med hunden där hon låg, men samtidigt drömde jag om annat som också fanns i rummet som inte gjorde det egentligen.

Också skola imorgon. Så jag tänker flytta tillbaka till horisontellt läge.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0