Sing it like you mean it

Första dagen hemma har jag spenderat med att just vara hemma, tog en lång frukost, drack te i soffan framför tvn iförd min saknade morgonrock och kröp sedan ner i ett bad. Badet var en intressant resa kan jag ju lugnt säga. Sjönk in i mig själv, byggde en jävla massa självförtroende och en hel del självinstikt på det också höll jag på att dö, fast det gjorde jag ju självklart inte. Nej, jag är vid högsta grad i livet och det känns ju faktiskt tacksamt för jag har fina saker jag vill göra idag och resten av veckan, fina människor jag vill träffa och massa saker i den stilen. Hur som helst så är mitt badkar det närmaste man kommer himlen.


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0