Paniktisdag

Så mitt busskort är tomt och jag behövde alltså köpa en bussbiljett på Coop imorse för att ta mig till skolan. Kön var helt sinnessjuk, alla pensionärer måste tydligen handla samtidigt. Så jag inser att jag inte kommer hinna, gör en klassisk Johanna-axleryckning och bara valsar ut därifrån och promenerar in mot stan. Det var tretton minusgrader och jag hade vantarna på okänd plats. Försenad är bara förnamnet. Såg även nu att jag på någon konstig vänster råkat övertrassera mitt konto (panik!) och om ett par timmar ska jag dejta tandläkaren för att få tandställningsdomen. Sist men inte minst har jag glömt min mobilladdare, suck.

Trösten? En cola och en chokladboll. Vi hörs.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0