Nyårsafton

Det är galet hur sliten jag är idag, det blev tungt igår kan jag ju säga. Förfestade med Ida och hennes kompisar i Tyringe där det blev massa random samtalsämnen också spelade vi ett sjukt roligt spel under tiden som vi hällde i oss diverse drycker med läckra sugrör. Framåt natten begav vi oss mot Helsingborg där det första jag och Ida gjorde var att springa vilse på Knutpunkten så vi kom ut på stan lagom till tolvslaget då vi beundrade fyrverkerierna ett tag innan det blev krogen. Dansade så mycket jag bara kunde och det var mycket trevligt! Dock hade jag inte tackat nej till lite mindre mainstreammusik, men jag fick ju i alla fall dansa.



Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0