It's like we're walking on a wire through the fear

Det rullade in pengar på mitt konto idag, jag har nyss tagit bort i princip alla. Två saftiga räkningar, ett sparkonto som konstant gapar efter mer. Jag tycker det är skönt. Alltså inte att leva utan pengar, men att betala räkningarna på en gång och att ha självdisciplin att spara till vad jag tror kommer bli mitt livs resa. Jag har bara inte riktigt bestämt var jag ska åka än, bara vad min utgångspunkt ska vara. 

Utgångspunkten för den här dagen är att flytta en bild till min projektarbetsmapp. Sen ska jag inte göra så mycket mer, utom att springa till benen trasslar ihop sig på gymmet senare idag. Det känns som ett okej läge.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0