I'm gonna find my way back to your side

Kom en bit på vägen med pluggandet, känns bra att jag i alla fall gjort något, men jag har självklart glidit in i annat också. Typ som att studera och prova min balklänning som är lite trasig och som jag inte hade en aning om huruvida den passade eller inte. Lyckligtvis passar den så måste bara fixa en liten grej på den. Jag har även fastnat i klänningsträsket och letat efter en studentklänning, jag tror jag har hittat en. Sen kan ju någon gärna få ställa upp på ett giftermål, jag tror mitt slutgiltiga syfte med livet är att bära vackra klänningar så ofta som möjligt. Det låter ju bra, eller hur?


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0