I promise to fight the wind and wait for you

Min kropp grät när klockan ringde imorse. Jag kämpar med att komma på någonting jag ska göra idag som kommer få mig att le eller uppbringa någon annan form av glädje eller behaglig lycka, men det går inte. Jag har inget intresse av skoldagen, jag har ingenting fint planerat, bara ett läkarbesök som jag grämer mig för. Jag längtar bara till den här dagen tar slut så jag kan få ligga i soffan ikväll och sen ligga i sängen hela natten med mitt fina täcke och min fina, fina hund. Eftersom att jag är så bitter får ni en bild där jag inte ser fullt så bitter ut, jag kan ju inte bara sprida negativa energier kring mig när jag har så många stalkers. 


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0