Hemma igen

Ligger i min egen säng just nu och njuter av att vara här, det är inte lika himmelskt som de skånska skogarna, men det är en plats där jag kan få slappna av och stänga dörren om mig, det har jag saknat. Flygresan gick fint, sen att flyget var försenat så jag landade en timme senare än planerat i Luleå var ju mindre roligt. Jag kom dock över det ganska snabbt då en välkänd blond kalufs dök upp precis när jag suckandes var på väg att plocka upp väskorna på Kallax. Vid det här laget borde ni känna till honom annars får ni skämmas. Pojken hade till och med en julklapp till mig som var hur fin som helst! Förstår inte vad jag gjort för att förtjäna all denna kärlek, men tack hjärtat ♥

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0