6 saker jag drömmer om

Eftersom att jag tror att allt är möjligt bara man har tid och vilja så känns det som exakt samma sak som när jag för några dagar sen listade saker jag vill göra i livet. Men vi kan väl hitta saker som är lite svårare att uppnå.

• Att någon dag känna mig lycklig med att ha ett stabilt liv så jag kan skaffa barn.
• Ett jobb som jag älskar så mycket så att jag ler varje morgon när jag kliver in där.
• Ett hus i ett land som är varmt året runt.
• Möjligheten att kunna jobba därifrån och därmed dissa svenska vintrar för resten av mitt liv.
• Den stora kärleken, men den behöver inte snubbla in imorgon.
• Att mina föräldrar ska kunna vistas i samma rum och faktiskt ha trevligt ihop, kanske på bröllopet med den ovannämnde.

Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0