10 saker om mig själv

♣ När jag väl bestämt mig för en sak, kanske att göra en viss sak, uppnå någonting eller bara en åsikt jag står fast vid släpper jag i princip aldrig det.

♣ Jag tror att den största makten i världen är den fria viljan.

♣ Choklad är nyckeln till mitt hjärta, eller åtminstone min förlåtelse när jag är sur.

♣ Mina största turn ons är intensiva blickar och män som har den där doften som bara jag dras till. Ni vet, genetik och sånt. Inga hockeyrumpor här inte!

♣ Jag har haft jättesvårt och har fortfarande, med att identifiera vad jag egentligen är duktig på under min gymnasietid. Därför hoppas jag till gudarna att jag kan få skina på universitetet. 

♣ Jag har lättare att umgås med killar än med tjejer. Dock så brukar sådana relationer sällan fungera i längden, jag är för snygg för det.

♣ Den värsta första-dejten-frågan enligt mig är "Vad gillar du för musik?", jag kan verkligen inte besvara den bra.

♣ Jag känner ofta att jag har mycket bristande "extrakunskaper" som jag hade velat ha när jag måste klara mig själv. Byta däck på bilen, sy gardiner, laga gott kött, blanda häftiga drinkar, göra upp eld osv. Lösningen är att hitta en man som kan allt för jag har inte tid med den här mängden kvällskurser. 

♣ Jag anser själv att jag är en bra och faktiskt beundransvärd människa på något vis. Däremot kan jag aldrig definiera varför, men jag blir otroligt upprörd när folk försöker sätta sig över mig just därför. 

♣ Det som får mitt hjärta att vilja flyga ut ur kroppen mest av allt i världen är spelningar, grymt band, galen publik och jag får stå mitt i allt och hoppa till jag nästan når himlen.


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0