1 person som betyder mycket för mig

Om jag måste välja en så känns det som att den som förtjänar platsen är den här tjejen, eftersom att hon nog är den jag har absolut svårast att berätta för hur mycket jag tycker om henne. Det är nästan som att vara hemligt förälskad på något vis, ibland när vi umgås blir jag alldeles varm och glad bara av att lyssna på henne prata. Hon har alltid smarta saker att säga kring saker som flyter runt i mitt huvud som jag inte får rätsida på och det är av henne jag lärt mig stalka folk, vilket har visat sig vara mycket användbart ;) Hon är alltid på när jag får dumma idéer, som att köra igenom skogen hem från Haparanda istället för att ta E4an och vi har alltid skitroligt ihop. 

Jag tror i alla fall budskapet nått fram, jag skulle kunna hålla på i timmar, men poängen är väl att Rebecka är min bästa vän och att jag älskar henne innerligt, <3


Kommentarer

Släng en kommentar om inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0